پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228824
راه‌اندازي و بهره‌برداري از نخستين دستگاه نمونه‌بردار غلات
تاریخ انتشار : 1396/09/08 08:40:32
نمایش : 1611
همزمان با چهارمين روز از هفته پژوهش و فناوري نخستين دستگاه نمونه‌بردار غلات توليد شرکت هاي دانش بنيان مستقر در پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري به بهره برداري رسيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ظهر ديروز همزمان با چهارمين روز از هفته پژوهش و فناوري نخستين دستگاه نمونه بردار غلات توليد شرکت هاي دانش بنيان مستقر در پارک علم و فناوري استان به بهره برداري رسيد.

اسماعيل پيرعلي رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري در اين رابطه اظهار داشت: اين محصول توسط مهندسين جوان استان و با حمايت هاي پارک علم و فناوري ازجمله پرداخت تسهيلات بدون بهره و ايجاد امکانات سخت افزاري در مجتمع کارگاهي پارک علم و فناوري ساخته شد.
 
وي افزود اين شرکت در کمتر از يک سال توانست ايده خود را تجاري سازي نموده و مجوزهاي قانوني و استانداردهاي لازم را کسب کند.

پيرعلي خاطرنشان کرد: دستگاه نمونه بردار غلات بصورت کاملا اتوماتيک کار نمونه برداري را انجام مي دهد ونمونه را از وسيله نقليه که بصورت تصادفي انتخاب مي گردد و بدون دخالت دست و بدون کم و کاستي به محل تعيين شده انتقال مي دهد.
 
رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري بيان داشت: اين سيستم داراي قدرت و کيفيت بسيار بالا نسبت به نمونه برداري دستي مي باشد و زمان نمونه برداري براي هر نمونه يک دقيقه مي باشد که در نمونه برداري دستي اين زمان بيست برابر است.
 
پيرعلي اظهار اميدواري کرد با نصب و راه اندازي اين دستگاه ديگر شاهد صفوف طولاني کاميون هاي گندم در سليوها نخواهيم بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html